0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

گرانترین رینگ ماشین

زمان مورد نیاز برای مطالعه 20 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1401/09/01
نظرات وبلاگ 0

رینگ دنا پلاس توربو:

در سال‌های اخیر رینگی فابریک بر روی دنا پلاس تعبیه می‌شود که در میان گرانترین رینگ‌های ماشین قرار می‌گیرد و کیفیت فوق العاده‌ای هم دارد. این رینگ با تمام رینگ‌های مختلفی که در بازار وجود دارند، دو تفاوت اساسی دارد. تفاوت اول این است که این رینگ با سایزی بزرگ‌تر از سایز استاندارد چرخ خودرو تولید می‌شود و با گلگیرهای پهنی که در دنا وجود دارند، هماهنگی و تناسب زیادی دارد. دوم این که این رینگ تنها رینگ پنج پیچ زیبا و گران قیمتی است که در میان رینگ‌های

رینگ یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که بر روی خودرو نصب می‌شود و عملکرد تایر خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امروزه برای این که مشتریان بتوانند از بهترین رینگ‌ها برخوردار شوند، یک سری فاکتور مهم را در نظر می‌گیرند که قیمت، یکی از آن‌ها است. از این رو این افراد به دنبال گرانترین رینگ‌‌های ماشین و ارزان‌ترین رینگ‌های ماشین می‌گردند تا با مقایسه این دو، بهترین رینگ را هم از نظر کیفیت، هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی انتخاب کنند. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از گران‌ترین رینگ‌های ایرانی و خارجی، آشنا کنیم و نکاتی مهم را در زمینه خرید رینگ در اختیارتان قرار دهیم. با ما در رابستون همراه باشید.

گران ترین رینگ-رابستون

عوامل موثر در انتخاب رینگ خودرو

  • ثاثیری که رینگ منتخب شما بر روی تایر خودرو دارد
  • میزان قابلیت کنترل خودرو توسط رینگ
  • اندازه و سایزی که چرخ خودرو و رینگ دارد

البته در انتخاب رینگ افراد اولویت‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند. برخی می‌خواهند از گرانترین رینگ خودرو و ویژگی‌های آن مطلع باشند، برخی زیبایی را ملاک قرار می‌دهند و برخی دیگر، کارایی رینگ را مهم می‌دانند. در هر صورت شما می‌توانید پیش از خرید رینگ، با مشاورین ما در رابستون مشورت‌های لازم را داشته باشید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت رینگ خودرو

همان گونه که گفتیم، قیمت یکی از فاکتورهای مهم در خرید رینگ به شمار می‌آید. پس طبیعی است که عواملی که بر روی قیمت خرید یک رینگ اثر گذار هستند هم از اهمیت خاصی برخوردار شده باشند. معمولاً رینگ‌ها با توجه به ساختار درونی خود، میزان کیفیت و برندی که در ان تولید می‌شوند، قیمت گذاری می‌شوند. امروزه دو نوع از رینگ‌ها یعنی رینگ‌هلی فولادی و رینگ‌های آلیاژی در بازار فروش به چشم می‌خورند که تر کدام، قیمت‌های خاص خود را دارند اما در این میان، رینگ آلومینیومی یا آلیاژی به عنوان گران‌ترین رینگ ماشین شناخته می‌شود. دلیل این گران بودن هم سبکی وزن، تنوع بالا و مزایای زیادی است که این رینگ دارد.

علاوه بر این، خودروهای خارجی و وارداتی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارند، نسبت به سایر خودروها از رینگ‌های باکیفیت‌تری برخوردار شده‌اند و مسلما این رینگ‌ها گران‌ قیمت هم هستند. در واقع ممکن است رینگ چنین خودروهایی وارداتی باشد و از این جهت با قیمت بالا به فروش برسد. نوع متریال به کار رفته در رینگ‌ها و میزان زیبایی آن‌ها نیز بر روی قیمت نهایی فروش یک رینگ، اثر دارند. چه بسا رینگ‌های کم کیفیتی که با قیمتی ارزان به فروش می‌رسند اما ماندگاری چندانی ندارند و چه بست رینگ‌های گران قیمتی که ماندگاری بالا دارند و هزینه‌های خرید پی در پی رینگ برای خودرو را کاهش می‌دهند. بدون شک انتخاب همه ما، رینگ‌های دسته دوم است!

قیمت رینگ خودرو-رابستون

فروش رینگ در برندهای معتبر

امروزه رینگ‌ها و تمامی اجزایی که در سیستم حرکتی خودرو قرار دارند مثل لاستیک، همگی در برندهای مختلفی تولید می‌شوند که این برندها گاه باکیفیت و گاه کم کیفیت هستند. در کشور ما هم برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع رینگ اسپرت و رینگ آهنی فعالیت دارند که همه‌ی آن‌ها برای خرید رینگ مناسب نیستند. افزون بر این، برخی از برندهای چینی تیز در کشور ما فعالیت دارند که ممکن است با پیشنهادات جذاب خود، مخاطب را مجاب به خرید رینگ کنند اما باید بدانید که چنین محصولاتی چندان قابل اعتماد نیستند.

بهتر است به هنگام خرید انواع رینگ اسپرت، بهترین برندها را انتخاب کنید چرا که قرار است شما هزینه زیادی را برای خرید رینگ صرف کنید و اگر این هزینه در مسیر اشتباه قرار داده شود، باعث پشیمان شدن شما می‌شود. پس همواره تلاش کنید که با شناسایی برندهای معتبر ایرانی هم در افزایش و بهبود اقتصاد داخلی کشور سهم داشته باشید و هم از محصولات باکیفیتی که ضمانت نامه و گارانتی دارند، بهره ببرید. شما می‌توانید جهت خرید رینگ‌های اسپرت خودرویی با ما در رابستون در ارتباط باشید.

انواع رینگ‌های گران قیمت

گرانترین رینگ‌های ماشین، رینگی‌هایی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند، زیبایی چشم نوازی داشته باشند، ماندگاری آن طولانی مدت باشند و ضربه پذیر نباشند. در ادامه برخی از این رینگ‌ها برای شما معرفی شده‌اند که اغلب بر روی خودروهای وارداتی نصب می‌شوند:

  • رینگ شورولت کوروت ۲۰۶:

    یکی از زیباترین و البته گران قیمت‌ترین رینگ‌های جهان بر روی خودروی کوروت نصب شده است. رینگ‌های این خودرو که آلیاژی هستند، از نظر زیبایی در رده اول قرار دارند و با رنگ‌های زرد و مشکی به بازار فروش ارائه می‌شوند. نصب این رینگ‌ها بر روی خودروی کوروت باعث شده است که این خودرو تشابه زیادی به خودروهای مسابقه‌ای پیدا کند.

  • رینگ ولوو S60 و V60 پلستار:

    از دیگ رینگ‌های گران قیمتی که در بازار فروش وجود دارند می‌توانیم به رینگ خودروی ولوو اشاره کنیم. این رینگ‌ها در نوع اسپرت تولید می‌شوند و بر روی فنرها، ترمز گیری و عمر تایر این خودروها تاثیر زیادی دارند.

  • فورد موستانگ شلبی GT350R:

    رینگ‌هایی که بر روی خودروی فورد شلبی نصب می‌شوند اگرچه به ظاهر رینگی ساده و معمولی به نظر برسند اما از نظر زیبایی در میان رینگ‌های برتر جهان قرار گرفته‌اند و با قیمتی نسبتا زیاد به مشتریان عرضه می‌شوند. این رینگ‌ها در مقابل ضربه مقاومت زیادی دارند چرا که برای ساختن آن‌ها مقادیر زیادی فیبر کربن مورد استفاده قرار گرفته است. استحکام رینگ‌های خودروی شلبی بسیار بالا است و وزن آن نسبت به رینگ‌های مشابه، کمتر است.

  • هوندا سیویک تایپ R:

    همه ما می‌دانیم که اکثر رینگ‌هایی که در بازار به فروش می‌رسند، به رنگ مشکی ساده یا استیل ساده هستند اما نسل جدیدی از رینگ‌های خارجی وجود دارند که با رنگ مشکی قرمز تولید شده‌اند و زیبایی منحصر به فردی را به خودروی ما می‌بخشند. این رینگ‌ها اغلب بر روی خودروی هوندا سیویک نصب می‌شوند و زیبایی ظاهری این خودرو را دوچندان می‌کنند اما همواره در میان گرا‌نترین رینگ‌های ماشین به چشم می‌خورند. در حال حاضر خودروهای مسابقه‌ی کلاسیک هم از این رینگ‌ها در سایز مناسب، بهره می برند.

    هوندا سیویک تایپ-رابستون
  • رولز رویس فانتوم:

    رینگ‌های این خودرو در نگاه اول رینگ‌هایی ساده هستند اما کمی که به عمق این رینگ‌ها بنگرید، متوجه می‌شوید که زیبایی آن‌ها چقدر زیاد است. این رینگ‌ها که در سال ۲۰۰۳ طراحی و تولید شدند، از شگفت انگیزترین رینگ‌های آن زمان و پس از آن بودند. هنگامی که خودروی شما حرکت می‌کند، گویی چرخ آن ثابت است چرا که رینگ‌های تعبیه شده بر روی این خودرو، چنین نمایان می‌کنند. بی شک رینگ رولز رویس فانتوم یکی از محبوب‌ترین رینگ‌هایی است که در سر تا سر جهان طرفدار دارد.

  • رینگ مک لارن اسپیدتیل:

    رینگ‌هایی که بر روی این خودرو نصب می‌شوند در دو مدل تعبیه شده‌اند و در زیر مجموعه گران قیمت‌ترین رینگ‌های جهان طبقه بندی می‌شوند. این رینگ‌ها وزن سبکی دارند و از نظر زیبایی هم بسیار خیره کننده هستند. در کل رینگ‌های چرخ جلوی این خودرو، آلیاژی و رینگ‌های چرخ عقب، کربنی هستند. رنگ این رینگ‌ها هم مشکی است اما قابلیت تغییر رنگ آن‌ها همواره وجود دارد.

رینگ‌های ایرانی گران قیمت

افزون بر رینگ‌های خارجی که قیمت بالایی دارند، برخی از رینگ‌های داخلی هم وجود دارند که در میان انواع رینگ‌های اسپرت، برتری خاصی دارند و با توجه به این برتری خود، با قیمت بالایی هم به فروش می‌رسند. این رینگ‌ها عبارتند از:

رینگ پنج پر:

یکی از گران‌ترین رینگ‌های داخلی، رینگ پنج پر است که اغلب بر روی سمند xl به بازار عرضه می‌گردد. این رینگ از پنج پره‌ی مجزا تشکیل شده است و به صورت رینگ اسپرت که آلیاژهای آلومینیومی را در ساختار خود جای داده است، به فروش می‌رسد. رینگ‌های پنج‌ پر به چرخ‌ها امکان رد و بدل کردن هوا را می‌دهند و با وزن سبکی که دارند، سیستم حرکتی خودرو را بهبود می‌بخشند اما قیمت بالای آن‌ها، یکی از معضلاتی است که خیلی از علاقمندان را از خرید این رینگ‌ها باز می‌دارد. شما می‌توانید جهت خرید و نصب رینگ‌های پنج پر بر روی خودروی خود، از ما در فروشگاه رابستون کمک بگیرید.

رینگ ایرانی-رابستون

  • رینگ صلیبی:

    یکی دیگر از گرانترین رینگ‌های ماشین، رینگ صلیبی است. این رینگ برای اولین بار بر روی خودروی دنا رونمایی شد و شکل ظاهری خود را از رینگ ۱۲ پره الهام گرفته است. در واقع رینگ صلیبی نوع کوچکتری از رینگ ۱۲ پره پژویی است که در آن چهار شاخه اصلی و چهار تک شاخه وجود دارند. هر کدام از این شاخه‌ها، به صورت دو به دو و به شکل فرعی اصلی در کنار هم قرار گرفته‌اند. فکرش را بکنید! زمانی که این رینگ بر روی خودروی شما نصب شود، زیبایی آن تا چه حد افزایش پیدا می‌کند! در حال حاضر رینگ‌های صلیبی را رینگی مناسب برای تمامی خودروهای پژویی و خودروهای لوکس می‌دانند. شما می‌توانید این رینگ را با قیمتی ارزان‌تر از هر فروشگاه دیگر و با کیفیتی فوق العاده، از ما در رابستون خریداری کنید.

  • رینگ خرچنگی مخصوص پژو پارس:

    یکی از معروف‌ترین رینگ‌های پژویی و گران قیمت، رینگ خرچنگی است که اخیرا بر روی خودروهایی مثل ماکسیما و خودروهای لوکس شاسی بلند هم نصب می‌شود. این رینگ برای اولین بار بر روی پژو پرشیا وارد بازار شد و از ان پس بر روی زانتیا هم نصب گردید. بدیهی است که با استفاده از رینگ خرچنگی، خودروی شما دیگر خودرویی معمولی نیست بلکه خودروی زیبا با عملکردی منحصر به فرد است که رانندگی را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند. این رینگ پنج شتخه‌ی دوگانه را در خود جای داده است و تعداد شاخه‌های آن در نهایت به ۱۵ عدد می‌رسد. در واقع به دلیل این که این شاخه‌ها همانند چنگ‌های خرچنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند، از این رینگ با نام رینگ خرچنگی یاد می‌شود. اگرچه برخی از افراد رینگ خرچنگی را نوعی رینگ قدیمی می‌دانند اما پرشاخه‌ترین و جذاب‌ترین رینگی که ایران خودرو ارائه کرده است، همین رینگ است.

  • اطپرت به چشم می‌خورد. تا کنون ‌تمامی رینگ‌های صلیبی، خرچنگی و چند پر، همه و همه دارای چهار پیچ بوده‌اند اما رینگ مذکور، پنج پیچ دارد و می‌تواند زیبایی ظاهری یک خودرو را افزایش دهد.

رینگ دنا پلاس توربو-رابستون

  • رینگ پنج پر دوبل:

    رینگ پنج پر دوبل یا رینگ رونال ایران خودرو را نیز می‌توانیم به عنوان یکی از گران‌ترین رینگ‌‌های خودرویی مورد توجه قرار دهیم. این رینگ، رینگ فابریک برخی از خودروهای ایران خودرو است و از آلیاژهای آلومینیومی که وزن سبکی هم دارند، تولید می‌شود. اغلب اوقات رینگ رونال را بر روی خودروهایی مثل پژو پارس، زانتیا یا خودروی دنا نصب می‌کنند. در چند سال اخیر، ایران خودرو به دلیل نداشتن طراحی‌های جدید، از این رینگ بر روی چند خودروی جدید خود نیز استفاده کرده است. در مجموعه باید بگوییم که یکی از باکیفیت‌ترین رینگ‌های اسپرت خودرویی، رینگ رونال است که شما می‌توانید آن را با قیمتی مناسب از رابستون خریداری کنید.

  • رینگ هفت پر اسپرت ایران خودرو:

    در آخر هم می‌خواهیم به رینگ هفت پر ایران خودرو به عنوان گران‌ترین رینگ ماشین، اشاره کنیم. رینگی که ساختاری ظریف دارد و با کیفیت بالای خود می‌تواند هزینه‌های خرید مجدد رینگ را کاهش دهد. یعنی شما یک بار هزینه می‌کنید و یک عمر راحت هستید! این رینگ‌ها برای جوانانی که به کاورهای Brembo علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. امروزه رینگ‌های هفت پر را که شاخه‌هایی دوک شکل دارند را رینگی مناسب برای بهبود سیستم ترمز گیری و بهبود عملکرد اجزای این سیستم، می‌دانند.

نکات مهمی که هنگام خرید رینگ‌های باکیفیت باید به آن توجه کنید!

پس از این که گرانترین رینگ‌های ماشین هم در مدل‌های داخلی و هم در مدل‌های خارجی را شناختید، نوبت به نکاتی می‌رسد که هر فردی برای خرید رینگ باید مورد توجه قرار دهد. حال که قرار است ما به خرید رینگی گران قیمت دست بزنیم، پس باید کیفیت و کارایی این رینگ را در کنار زیبایی و جذابیت آن، مهم بدانیم. تنها در این صورت است که رینگی متناسب با خودرو را خریداری می‌کنیم که زیبایی زیادی هم دارد. برخی از مهم‌ترین نکات در این زمینه عبارتند از:

    • سایز رینگ:

      از آنجایی که خرید گرانترین رینگ‌های ماشین باعث می‌شود که دست ما در تعویض رینگ بسته باشد، باید پیش از هر چیزی به سایز رینگ توجه کنیم. در واقع این سایز باید متناسب با سایز چرخ تعبیه شده بر روی خودرو باشد. شما به هنگام خرید یک رینگ ابتدا باید به سایزی که در دفترچه راهنمای خودرو به آن اشاره شده است و سایزی که رینگ فابریک خودرو دارد، توجه کنید و سپس رینگی را دقیقا هم اندازه همین سایز ‌ یا نهایتا یک سایز بزرگتر، انتخاب نمایید. در غیر این صورت منتظر بهبود کیفیت رینگ خودروی خود نباشید چرا که این رینگ در سایز استاندارد تعبیه نشده است و نمی‌تواند ساختمان سیستم‌های مختلف خودروی شما را بهبود دهد.

    • تعداد پیچ‌های روی رینگ:

      نکته دیگر، تعداد پیچ‌هایی است که بر روی یک رینگ نصب شده‌اند. این تعداد باسد با تعداد پیچ‌های بر روی چرخ هماهنگ باشند. تا اگرچه امروزه خیلی از نصابان با استفاده از ابزارهای مختلف، زمینه تطابق این پیچ‌ها و میزان آن‌ها را فراهم می‌کنند اما همواره باید هنگام خرید این نکته مد نظر باشد تا هزینه‌های این تطابق دان تعداد پیچ‌ها پرداخت نشود. در کل بین ۴ الی ۶ پیچ بر روی یک رینگ وجود دارد که میزان استانداردی که متناسب با خودروی شما است، در دفترچه راهنما قرار دارد.

    • وزن رینگ:

      هنگام خرید رینگ حتما به وزن ام توجه داشته باشید چرا که اگر هزینه‌های زیادی را صرف خرید رینگ‌های سنگین کنید، در اصل ضرر کرده‌اید. در اصل رینگ‌هایی که وزن بالایی دارند، باعث می‌شوند که توان یک خودرو برای حرکت کاهش پیدا کند و انرژی مصرفی خودرو هم افزایش بیابد. اینجا است که با افزایش مصرف سوخت هم مواجه هستیم. پس بهتر است رینگ‌های اسپرت و آلیاژی کم وزن و انعطاف پذیر را جایگزین رینگ‌های سنگین آهنی کنید و به بهبود عملکرد اتومبیل خود، کمک کنید.

    • لبه‌های رینگ:

      بسیاری از صاحب نظران معتقد هستند که رینگ‌هایی که لبه‌های مستحکم و مقاومی دارند، نسبت به سایر رینگ‌ها عمر طولانی‌تری دارند. نکته مهمی که به هنگام خرید گرانترین رینگ‌های ماشین باید به آن توجه کنید این است که این رینگ‌ها با لبه‌هایی نسبتا ضخیم و محکم خریداری کنید. این گونه از رینگ‌ها از ضربات متعدد اثری نمی‌پذیرند و می‌توانند از سلامت لاستیک‌های خودروی شما نیز محافظت کنند. این را بدانید که خرید رینگ‌هایی با لبه نازک، ایمنی خودروی شما را به خطر می‌اندازند.

    • ضمانت نامه:

      این را بدانید که رینگی که شما می‌خرید، باید ضمانت نامه داشته باشد چرا که خیلی از رینگ‌های گران قیمت، به دست دلالان و کلاهبرداران به مشتریان عرضه می‌شوند و نه تنها ضمانت نامه ندارند بلکه خدمات پس از فروش خوبی هم شامل حال آن‌ها نمی‌شود. اگر رینگ منتخب شما ضمانت ندارد، بهتر است به طور کامل قید این رینگ را بزنید.

    • تناسب ظاهر رینگ با اتومبیل:

      نکته آخر هم این است که گرانترین رینگ‌های ماشینی که شما خریداری می‌کنید، باید با خودرویتان متناسب باشند. حال باید بدانیم که منظور ما از این تناسب چیست؟! در اینجا منظور ما این است که رینگ خودروی شما باید از نظر ظاهر ، ظاهر خودروی شما را بهبود دهد. از نظر عملکرد هم با سیستم‌های تعبیه شده در چرخ خودرو هماهنگی داشته باشد. تنها در این صورت است که امکان رضایت تمام و کمال شما از رینگ خریداری شده وجود دارد.

چه نوع رینگی مناسب است؟

حال در اینجا سوال پیش می‌آید که چه رینگی مناسب من است؟ بهتر است گران‌ترین رینگ‌های ماشین را با کیفیتی بالا خریداری کنم و یا نه، باید به دنبال رینگ‌های ارزان قیمت باشم؟! در صورتی که می‌خواهید رینگی مناسب را خریداری کنید، باید افزون بر قیمت، به نوع رینگ، طرح آن و کارایی رینگ توجه داشته باشید. طبق نظر کارشناسان ما در رابستون، رینگ‌هایی که سایز مناسبی دارند را خریداری کنید تا بتوانید تا سالیان سال از مزایای این رینگ‌ها بهره ببرید. همچنین شما باید رینگ زیبایی که با سلیقه و البته رنگ و نوع خودرویتان هماهنگ است را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

نکته بسیار مهمی که جا دارد در اینجا به آن اشاره کنیم این است که شما باید جهت خرید گرانترین رینگ‌های‌ ماشین، به فروشگاه‌های معتبری که رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، مراجعه نمایید. فروشگاه‌هایی مثل رابستون که تنها به سود نمی‌اندیشند و با راهنمایی‌های صحیح خود، مسیر خرید شما را هموارتر می‌کنند. ما در رابستون رینگ‌هایی که از نظر طراحی جدیدترین رینگ هستند و کارایی خوبی دارند را با ضمانت اصل کالا و همچنین خدمات پیشرفته پس از فروش به شما ارائه می‌کنیم. همچنین ما نصابانی ماهر و متخصص را استخدام کرده‌ایم که این رینگ‌ها را بر روی خودروی شما نصب می‌کنند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کنید و سپاری راحت‌تری را از خودروی خود شاهد باشید. جهت ثبت سفارشات خود، با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

ما در این مطلب در مورد گرانترین رینگ‌های ماشین با شما صحبت کردیم و انواع رینگ‌هایی که قیمت بالایی دارند را هم برایتان معرفی نمودیم. این ریگ‌ها اگر داخلی باشند، رینگ‌هایی همچون رینگ صلیبی، رینگ خرچنگی و رینگ‌های هفت پر و پنج پر را در بر می‌گیرند و اگر خارجی باشند، با نام خودروهایی که با آن معرفی شده‌اند، شناخته می‌شود. برای مثال رینگ خودروی کوروت را با همین نام می‌شناسند. شما به هنگام خرید رینگ باید استانداردهای لازم را مورد توجه قرار دهید چرا که اگر هزینه‌های سنگینی را برای خرید رینگ متحمل شوید و در آخر هم از رینگ خریداری شده راضی نباشید، ضرر کرده‌اید. شما عزیزان می‌توانید با مشاورین ما در رابستون مشورت‌های لازم قبل از خرید رینگ را داشته باشید و با اطلاع از نکات مهمی که در این زمینه وجود دارند، دست به انتخاب بزنید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment