0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

رینگ پژو پارس

زمان مورد نیاز برای مطالعه 24 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1401/08/28
نظرات وبلاگ 0

دیگر تا کنون همه‌ی ما می‌دانیم که خودروهایی که در کوچه‌ها و خیابان‌ها در حال حرکت هستند، همگی به رینگ در انواع مختلف مجهز شده‌اند. در واقع می‌توانیم بگوییم که رینگ خودرو یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعاتی است که با چرخ‌ها ارتباط دارد و در زیبایی خودرو نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند.

رینگ پژو پارس معمولاً از جنس آلومینیوم ساخته می شود و در اندازه 14 اینچ عرضه می شود. رینگ های فابریک پژو پارس دارای طرح ساده و کلاسیک هستند.رینگ های اسپرت پژو پارس نیز در بازار موجود هستند که می توانند ظاهر خودرو را جذاب تر کنند. این رینگ ها معمولاً از آلومینیوم ساخته می شوند و دارای طرح های پیچیده ای هستند.

بازار خرید و فروش رینگ پژو پارس پس از این که انبوهی از خودروها به بازار فروش عرضه گردیدند، بسیار متحول شد. اینجا بود که علاوه بر رینگ‌های معمولی، نوع دیگری از رینگ‌ها که شکل و شمایلی خاص و زیبا داشتند، تولید شده و به مشتریان عرضه گردیدند. اگر به دنبال خرید رینگ پژو پارس هستید، باید انواع گوناگون این رینگ‌ها را بشناسید و متناسب با سلیقه خود، رینگی را انتخاب کنید که جذابیت خودروی شما را بهبود دهد و عملکرد آن را بهینه سازد. با ما در رابستون همراه باشید.

رینگ پژو-رابستون

نکات مهم انتخاب رینگ پژو پارس

پیش از این که شما را با انواع رینگ پژو پارس آشنا کنیم، می‌خواهیم نکاتی را در راستای خرید بهتر رینگ به شما ارائه نماییم. تمامی افرادی که رینگی را خریداری کرده و از عملکرد این رینگ راضی هستند، به نکاتی که در ادامه آمده‌اند، توجه داشته‌اند:

    • - همخوانی داشتن ظاهر رینگ با ظاهر خودرو:

      اگر فردی بخواهد یک دست کت و شلوار مجلسی را با یک کتانی زمخت ست کند، مسلما مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد. خرید رینگ هم از این قاعده کلی جدا نیست. پس شما باید همواره رینگی را انتخاب کنید که نه تنها عملکرد خوبی دارد بلکه با ظاهر پژو پارستان هم به خوبی همخوانی دارد. برخی از افراد بر این باورند که فرقی ندارد چه مدل رینگی را برای خودرو انتخاب کنیم. این باور تا حدی درست است اما در مواقعی باعث می‌شود که افراد دست به انتخاب‌های نادرست بزنند و ضرر اقتصادی را نیز متحمل شوند. شما عزیزان برای انتخاب بهتر رینگ می‌توانید با مشاورین ما در رابستون مشورت کنید و رینگی خاص، زیبا و باکیفیت را خریداری نمایید.

      رینگ 5 پر پژو پارس
    • - انتخاب سایز رینگ:

      انتخاب سایز رینگ نیز از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید رینگ پژو پارس باید به آن توجه داشته باشید. افزایش سایز رینگ و انتخاب رینگی که سایز استانداردی ندارد، در سیستم ترمز گیری خودرو و یا سیستم حرکت دهنده خودرو اختلال به وجود می‌آورد و باعث می‌شود که سرعت خودرو بر روی نشانگر سرعت به درستی نشان داده نشود. اگر به دلیل افزایش زیبایی خودرو قرار است رینگی را بزرگتر از سایز اصلی رینگ موجود بر روی خودرو انتخاب کنید، بهتر است این رینگ فقط و فقط یک سایز بزرگتر باشد. نه بیشتر!

    • - انتخاب مناسب عرض لاستیک:

      برای این که خودرویی به خوبی حرکت کند، باید تمامی اجزای چرخ‌ها از رینگ گرفته تا کمک‌ها و لاستیک، همه مناسب انتخاب شده باشند. پس لازم است که شما به هنگام خرید رینگ، سایز لاستیک را نیز در نظر بگیرید و اگر رینگی پهن‌تر را خریداری کرده‌اید، لاستیک جدیدی را متناسب با همین رینگ، خریداری کنید. در غیر این صورت، کناره‌های لاستیک خودروی شما با گلگیرهای این خودرو برخورد می‌کنند و این امر به مرور زمان باعث کاهش عمر لاستیک و ساییدگی آن می‌شود.

      رینگ شاخ گوزنی پژو پارس
    • - کیفیت و اصالت رینگ:

      همه ما به دنبال آن دسته از وسیله‌ها و اجزایی هستیم که ضمانت داشته باشد، اصل باشد و کیفیت آن بالا باشد. خرید رینگ هم همین طور است. افراد به دنبال رینگ‌های اصل و باکیفیتی که قیمت مناسب دارند، می‌گردند. شما هم به عنوان یک خریدار باید به این امر توجه داشته باشید. این را بدانید که با توجه به وضعیت تورم در کشور ما، سالانه حجم بزرگی از رینگ‌های بی کیفیت چینی وارد کشور شده و به وسیله کلاهبرداران، به مشتری عرضه می‌گردد. بنابراین در جهت خرید بهترین رینگ به شما توصیه می‌کنیم که رینگ پژو پارس خود را از فروشگاه‌های معتبر مثل رابستون خریداری کنید.

    • - عدم خرید رینگ‌های دست دوم:

      خیلی از افراد عادت دارند که برای پرداخت پول کمتر، رینگ‌های دست دوم را خریداری کنند. اما همیشه این رینگ‌ها یک عیب خاص دارند و به دلیل معیوب بودن، به صورت دست دو به فروش می‌رسند. اغلب اوقات ممکن است رینگ‌های استوک و دست دوم ترمیم شده یا تعمیر گردند و سپس به فروش برسند که این رینگ‌ها ماندگاری چندانی هم ندارند. پس بهتر است که در خرید رینگ پژو پارس، دست روی رینگ‌های نو و آکبند بگذارید.

    • - تناسب تعداد پیچ‌های روی رینگ با تعداد پیچ‌های روی چرخ:

      آخرین نکته هم تناسب تعداد پیچ‌های رینگ با کاسه چرخ است. امروزه رینگ‌های مخصوص پژویی که در بازار وجود دارند، در سه نوع ۵ پیچ، ۶ پیچ و ۴ پیچ تولید می‌شوند. شما ابتدا باید تعداد پیچ‌های کاسه چرخ پژو پارس خود را مورد توجه قرار دهید و سپس رینگ مد نظر خود را متناسب با همین تعداد، خریداری کنید. برای مثال اگر کاسه چرخ شما چهار پیچ دارد، باید از رینگ‌های چهار پیچه استفاده نمایید.

ظاهر رینگ با ظاهر خودرو-رابستون

علائم خرابی رینگ پژو پارس:

  • لرزش خودرو در هنگام حرکت: یکی از رایج ترین علائم خرابی رینگ، لرزش خودرو در هنگام حرکت است. این لرزش معمولاً در سرعت های بالا بیشتر می شود.
  • صدای غیرعادی از رینگ: در صورت خرابی رینگ، ممکن است صدای غیرعادی از آن شنیده شود. این صدا می تواند به صورت ضربه زدن، سوت زدن یا وزوز باشد.

انواع رینگ مناسب پرشیا

به طور کلی تا به امروز دو نوع رینگ از نظر جنس شناسایی شده‌اند که این رینگ‌ها در انواع مختلف و مدل‌های گوناگون، تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌گردند. رینگ‌های آهنی که از فولاد و آهن تولید می‌شود و رینگ‌های آلومینیومی که آلیاژی از فلزات سبک وزن هستند، مهم‌ترین رینگ‌ها را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید هر کدام از این رینگ‌ها را در مدل‌ها و سایزهای گوناگون، از رابستون خریداری کنید.

رینگ صلیبی پارس

    • 1. رینگ فولادی

      رینگ‌های فولادی یکی از قدیمی‌ترین رینگ‌های موجود در بازار هستند که از گذشته تا کنون بر روی تمامی خودروها نصب می‌شده‌اند اما پس از عرضه رینگ‌های اسپرت به بازار فروش، استفاده از این رینگ‌ها کاهش پیدا کرده است. رینگ‌های فولادی ارزان قیمت هستند، استحکام و ماندگاری زیادی دارند و به عنوان رینگ فابریک بر روی خودروها نصب می‌شوند اما متاسفانه وزن زیاد و امکان زنگ زدگی این رینگ‌ها باعث شده است که برخی از مشتریان این رینگ‌ها را انتخاب نکنند. این را بدانید که مهم‌ترین ویژگی رینگ فولادی این است که میزان ضربه‌ای که به بدنه خودرو وارد می‌شود را کاهش می‌دهد و تا مدت‌ها بدون شکستگی کار می‌کند. همین امر باعث شده است که خودروهای سنگین همگی به رینگ‌های فولادی مجهز شوند.

    • 2. رینگ آلومینیومی

      نوع دیگری از رینگ‌ها، رینگ‌های آلومینیومی هستند که با نام رینگ اسپرت شناخته می‌شوند. این گونه از رینگ‌ها وزن کمی دارند و می‌توانند شتاب یک خودرو را افزایش دهند. بسیاری از خودرو سواران جوانی که در کنار عملکرد خوب زیبایی خودرو را نیز مهم می‌دانند، رینگ‌های این چنینی را انتخاب می‌کنند. با انتخاب رینگ‌های آلومینیومی یا اسپرت میزان فرمان پذیری خودروی شما بهبود پیدا می‌کند و مانور دهی آن نیز بیشتر از قبل می‌شود. در کنار همه این‌ها، رینگ‌های آلومینیومی که از آلیاژهای مختلف تولید شده‌اند، تنوع طرح و مدل بالایی دارند و با هر سلیقه‌ای سازگار هستند. شما می‌توانید سفارشات خرید رینگ پژو پارس اسپرت را در وب سایت ما به ثبت برسانید.

رینگ مناسب پرشیا-رابستون

انواع رینگ آلومینیومی

رینگ آلومینیومی از نظر تعداد قطعات به سه دسته مختلف تقسیم بندی می‌شود. در واقع این رینگ‌ها با توجه به تکنولوژی‌هایی که در ساخت آن‌ها به کار گرفته شده‌اند و همچنین با توجه به نوع ساخت و نوع مونتاژ، با هم متفاوت هستند. از نظر ساخت، سه دسته تک تکه، دو تکه و سه تکه در میان رینگ‌های آلیاژی به چشم می‌خورند:

  • رینگ‌های تک تکه:

    رینگ‌های تک تکه‌ جزو مدرن‌ترین رینگ‌های اسپرتی هستند که امروزه به فروش می‌رسند. در تولید این گونه از رینگ‌ها، فناوری‌هایی فوق پیشرفته و تکنولوژی‌هایی با دقت به کار گرفته می‌شوند که می‌توانند ساختار رینگ‌های آلومینیومی را یک تکه و یکپارچه کنند. به همین دلیل چنین رینگ‌هایی از قیمتی نسبتا بالا برخوردار هستند. اگرچه در حال حاضر تمامی خودروهای لوکس و خودروهای قدرتمند از چنین رینگ‌هایی بهره می‌برند اما تعمیرات مشکل، قیمت بالا و کم بودن تنوع این رینگ‌ها از معایبی است که در ساختار این وسیله‌ها وجود دارند.

    رینگ خرچنگی پارس
  • رینگ‌ دو تکه:

    رینگ‌های دو تکه نوع دیگری از رینگ‌های آلومینیومی هستند که همان گونه که از نامشان پیدا است، از دو تکه ‌مجزا تشکیل شده‌اند. این رینگ‌ها نسبت به رینگ‌های تک تکه، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. ساختار رینگ‌های دو تکه به گونه ای است که در آن‌ها یک قطعه مرکزی به قطعه دیگر متصل شده و جوش می‌خورد. البته در حال حاضر این گونه از رینگ‌ها خیلی گم تقاضا هستند و فروش آنچنانی ندارند.

  • رینگ‌های سه تکه:

    رینگ‌های سه تکه نیز از دبگر رینگ‌های آلومینیومی هستند که از سه بخش مرکزی، لبه بیرونی و قسمت حلقه‌ای تشکیل شده‌اند. این رینگ‌ها وزن نسبتا خوبی دارند و به راحتی نصب یا تعمیر می‌شوند. به گونه‌ای که می‌توانیم بگوییم این رینگ‌ها گستردگی زیادی دارند و متداول‌ترین نوع از رینگ‌ها هم هستند.

رینگ دو شاخ

تفاوت رینگ‌های آلومینیومی و فولادی

برای آن دسته از افرادی که به هنگام خرید رینگ پژو پارس دچار سردرگمی شده‌اند، می‌خواهیم تفاوت‌های رینگ‌های آلومینیومی و فولادی را بازگو کنیم. اول از همه این را بدانید که زیبایی خودرو به دست رینگ‌های اسپرت فزایش پیدا می‌کند و کارایی خودرو اغلب با رینگ‌های فولادی بهبود می‌یابد. یک سری از تفاوت‌های خاصی که این دو رینگ دارند، ذکر شده‌اند:

  • کنترل پذیری:

    در خودروها وزن قسمت‌هایی مثل موتور یا قسمت بدنه توسط فنرهایی که در خودرو تعبیه شده‌اند، کنترل می‌شوند اما لاستیک و رینگ جزو قسمت‌هایی هستند که توسط فنرها تعلیق پیدا نمی‌کنند. بنابراین برای کنترل بهتر خودرو شما باید رینگی را انتخاب کنید که وزن مناسبی داشته باشد. همان طور که گفتیم، رینگ‌های اسپرت وزن نسبتا متناسبی دارند. بنابراین به رینگ‌های فولادی سنگین وزن ترجیح داده می‌شوند.

رینگ هفت پر پژو پارس

  • بهبود شتاب و کاهش مصرف سوخت:

    از نظر کاهش مصرف سوخت رینگ‌های فولادی رینگ‌های مناسبی هستند اما از نظر بهبود شتاب، رینگ‌های آلومینیومی مناسب هستند.

  • افزایش عمر لاستیک:

    اغلب اوقات افرادی که تجربه استفاده کردم از رینگ‌های اسپرت را دارند، چنین می‌گویند که این رینگ‌ها بهتر می‌توانند به خنک‌ کردن لاستیک بپردازند. لاستیک‌هایی که حرارت کمتری داشته باشند، در برابر ساییدگی ار مقاومت بالایی برخوردار هستند. این رینگ‌ها یعنی رینگ‌های فولادی، باعث می‌شوند که هزینه‌های خرید مجدد لاستیک هم کاهش پیدا کند.

  • انعطاف پذیری:

    رینگ‌های آلومینیومی از نظر انعطاف پذیری انعطاف پذیری بالایی دارند و زودتر از رینگ‌های فولادی کج می‌شوند. این رینگ‌ها همانند رینگ‌های فولادی مقاومت بالایی در برابر ضربه ندارند.

  • زنگ زدن:

    رینگ‌های فولادی زنگ می‌زنند اما رینگ‌های آلیاژی به دلیل برخوردار بودن از مواد ضد زنگ، زنگ نمی‌زنند و تا مدت‌ها می‌‌توانند زیبایی ظاهری خود را حفظ کنند.

رینگ ده پر

  • یکپارچگی ساختار:

    رینگ‌های آلومینیومی موجود در بازار، اغلب ساختار تک تکه و یکپارچه دارند. این یکپارچگی ساختاری باعث می‌شود که میزان ارتعاشات خودرو کاهش پیدا کند و مقاومت آن به ضربه نیز بیشتر شود. پس در این مورد رینگ اسپرت آلومینیومی به رینگ فولادی ترجیح داده می‌شود.

  • افزایش ایمنی:

    اگر خواهان این هستید که میزان امنیت خودروی خود را در سرعت‌های بالا افزایش دهید، بهتر است رینگ آلومینیومی را انتخاب کنید. البته رینگ‌های فولادی نیز قابلیت افزایش ایمنی خودرو را دارند اما این رینگ‌ها نمی‌توانند خنک ‌کاری لاستیک را افزایش دهند. رینگ‌های آلومینیومی انتقال حرارت بهتری دارند و از نظر ایمنی هم انتخابی بسیار مناسب به شمار می‌آیند.

  • بالانس:

    بسیاری از افرادی که می‌خواهند به خرید رینگ پژو پارس بپردازند، بالانس را نیز مورد توجه قرار می‌دهند. معمولا رینگ‌های آلومینیومی را برای بالانس کردن خودرو بسیار مناسب می‌دانند چرا که این رینگ‌ها مقاومت بیشتری در برابر ارتعاشات دارند و باعث می‌شوند که تنظیمات بالانس چرخ به هم نخورد. دلیل این امر این است که قابلیت جذب ارتعاش رینگ‌های آلومینیومی بهتر از سایر رینگ‌ها است.

  • ترک خوردگی:

    به طور کلی رینگ‌های فولادی به دلیل آهنی که در ساختار خود جای داده‌اند، محکم‌تر از رینگ‌های اسپرت هستند. به همین دلیل رینگ‌های اسپرت را اغلب بر روی خودروهای سواری به کار می‌گیرند اما رینگ‌های فولادی بر روی رینگ‌های تمامی خودروهای سنگین و سواری کاربرد دارند. این رینگ‌ها ضربه نمی‌پذیرند و از این جهت عمر طولانی مدتی هم دارند.

شتاب خودرو-رابستون

رینگ اسپرت و تاثیر آن بر عملکرد خودرو

حال که با انواع رینگ‌های آلومینیومی و فولادی آشنایی بیشتری پیدا کردیم، خوب است رینگ‌های اسپرت پرطرفداری را که در حال حاضر به طور انبوه عرضه می‌شوند را نیز بهتر بشناسیم. رینگ‌های اسپرت که اغلب در ساختار خود فلزهای مختلف را جای می‌دهند، رینگ‌هایی جذاب و زیبا هستند که برای هر نوع خودرویی مناسب به شمار می‌آیند و در هر سایز و هر مدلی تولید می‌شوند. این رینگ‌ها کنترل خودرو را آسان‌تر می‌کنند و با توجه به این ویژگی بر روی انواع و اقسام خودروهای مسابقه‌ای نصب می‌شوند.

همچنین این رینگ‌ها از نظر انعطاف پذیری، بسیار انعطاف پذیر هستند و می‌توانند به هر شکلی در بیایند. افزون بر این موارد، رینگ‌های اسپرت هم از لحاظ ایمنی و هم از نظر فنی، تاثیرات مثبتی را بر روی خودروی شما می‌گذارند. بدون شک با توجه به همین ویژگی‌ها است که این رینگ‌ها از محبوبیت بسیار زیادی هم برخوردار شده‌اند.

زمانی که رینگ پژو پارس خود را از نوع اسپرت انتخاب می‌کنید، باعث بهتر چرخیدن فرمان می‌شوید. همچنین ترمز گیری خودروی شما نیز بهبود پیدا می‌کند و جذابیت این خودرو بیشتر و بیشتر می‌شود. با توجه به تقاضای زیادی که از رینگ‌های اسپرت وجود دارد، می‌خواهیم مزایا و معایب این رینگ‌ها را نیز برای شما شرح دهیم. در ادامه با رابستون همراه باشید.

رینگ خرچنگی پارس

مزایا و معایب رینگ اسپرت

مسلما تمامی محصولاتی که مناسب خودرو هستند، در کنار مزایای زیاد، معایبی هم دارند. رینگ اسپرت هم از این قاعده کلی جدا نیست و مزایا و معایب زیادی را در خود جای داده است:

مزایا:

رینگ‌های اسپرت اغلب زیبایی زیادی دارند. به همین دلیل جوان پسندانه‌تر از رینگ‌های فولادی هستند و می‌توانند خودروهای معمولی شما را به یک خودروی اسپرت بسیار جذاب و خیره کننده، تبدیل کنند.

  • رینگ‌های اسپرت فرمان پذیری یک خودرو را بهبود می‌دهند. این قابلیت باعث می‌شود که راننده در پیچ‌های خطرناک خودرو را بهتر کنترل کنند و از منحرف شدن خودرو جلوگیری کند.
  • رینگ اسپرت باعث می‌شود که میزان تماس لاستیک با آسفالت افزایش پیدا کند و به دنبال آن، خط ترمز تا حد زیادی کاهش بیابد. در این صورت زمانی که خودروی شما ترمزهای شدید داشته باشد، به راحتی می‌ایستد. بدون این که حتی آسیبی به سیستم ترمز گیری خودرو برسد. البته میزان کاهش خط ترمز با توجه به نوع لاستیک، اندازه لاستیک و نوع آجی که بر روی این لاستیک تعبیه شده است، می‌تواند متغیر باشد اما همچنان اثرات مطلوب رینگ‌های اسپرت بر روی سیستم‌های ترمز گیری، چشمگیر هستند.
  • رینگ‌های اسپرت تنوع بالایی دارند و مشتریان می‌توانند این رینگ‌ها را در هر مدل و هر طرحی که سلیقه‌ی آن‌ها می‌پسندد، انتخاب کنند. پس قدرت انتخاب شما با رینگ‌های اسپرت، افزایش پیدا می‌کند.

رینگ اسپرت خرچنگی

معایب:

  • یکی از مهم‌ترین معایبی که رینگ‌های اسپرت دارند این است که با قیمت بالایی به فروش می‌رسند و هر کسی نمی‌تواند آن‌ها را خریداری کند. این رینگ‌ها با توجه به برتری که نسبت به رینگ‌های فولادی دارند، قیمتشان بالا رفته است.
  • در حال حاضر تعداد افرادی که می‌توانند رینگ‌های اسپرت را به خوبی بر روی یک خودرو نصب کنند، بسیار کم است. تا جایی که می‌توانیم بگوییم خیلی از افراد تخصص لازم برای انجام این کار را ندارند اما نام خود را متخصص گذاشته‌اند. حال اگر رینگ اسپرت مخصوص پژو پارس به خوبی بر روی این خودرو نصب نشود، ممکن است به جای تاثیرات مثبت، تاثیرات منفی بر روی عملکرد خودرو داشته باشد.
  • هزینه‌های تعویض رینگ اسپرت با رینگ‌های قبلی، بسیار بالا است.
  • در بازار فروش انواع رینگ پژو پارس، رینگ‌های اسپرت چندان کیفیتی ندارند. یعنی این رینگ‌ها با تنوع بالای خود، توسط افراد کلاهبردار و سودجو به فروش می‌رسند و از کیفیت مطلوبی هم برخوردار نیستند. پس با دقت در این زمینه، سعی کنید که رینگ اسپرتی باکیفیت را انتخاب نمایید.
  • رینگ‌های اسپرت اگرچه بر روی سیستم ترمز گیری تاثیرات مثبتی را می‌گذارند اما توانایی این را ندارند که سیستم تعلیق را بهبود دهند. این رینگ‌ها نرمی فنرها را از بین می‌برند و باعث می‌شوند که ضرباتی که دست اندازها به خودرو وارد می‌کند، به سرنشینان خودرو منتقل شوند.
  • گیر کردن لاستیک به گلگیر هم از دیگر معایب استفاده از رینگ‌های اسپرت به خصوص رینگ‌های اسپرت سایز بزرگ است. این مشکل باعث می‌شود که کم کم عمر لاستیک‌ها کاهش پیدا کند و ضررهای زیادی به خودرو سوار تحمیل شود. از این رو لازم است که پیش از خرید رینگ اسپرت، تمامی جوانب را بسنجید و سپس از این رینگ‌ها استفاده کنید.
  • همواره سعی کنید که به سراغ رینگ‌هایی بروید که کیفیت بالایی دارند و ارزش خرید را دارند. این رینگ‌ها با کیفیت بالای خود، ماندگاری زیادی هم‌ خواهند داشت.

رینگ خرچنگی اسپرت پارس

بهترین روش خرید رینگ خودرو

برای این که بتوانید تاثیرات مثبتی را بر روی دینامیک خودروی خود بگذارید و همچنین میزان فرمان پذیری خودرو را افزایش دهید، باید بدانید که چگونه باید یک رینگ را بخرید. اصلا از کجا باید رینگی مناسب را خریداری کنید. همه این‌ها باعث شده‌اند که مشتریان با توجه به نکات مهم خرید رینگ پژو پارس، فروشگاهی منحصر به فرد را که مورد تایید همگان این را انتخاب کنند. فروشگاهی مثل رابستون!

شاید باور نکنید اما این را بدانید که رابستون جزو خاص‌ترین فروشگاه‌های فروش انواع رینگ است که رینگ‌های باکیفیت خود را بر خلاف رقیبان، با قیمت‌هایی بسیار اقتصادی به فروش می‌رساند. ما در رابستون نه تنها در خرید انواع رینگ بلکه در خرید انواع تجهیزات ترمز مثل لنت و مواردی از این قبیل شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم و در نهایت هم ‌محصولاتی ویژه و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. محصولاتی که در برترین برندها تولید می‌شوند و تا چندین سال برای شما کار می‌کنند. پس همین حالا جهت ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

ما در این مطلب در مورد انواع رینگ‌هایی که شما می‌توانید برای خودروی پژو پارس خریداری کنید، صحبت کردیم و نکاتی را برای خرید بهتر در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امروزه دو نوع رینگ آلومینیومی و فولادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. مختصرا باید بگوییم که رینگ‌های اسپرت گران‌تر و سبک وزن‌تر از رینگ‌های فولادی هستند. این رینگ‌ها زیبایی زیادی دارند و عملکرد خودرو را بهبود می‌دهند. رینگ‌های فولادی نیز رینگ‌های بادوامی هستند که اغلب به طور فابریک بر روی خودروها نصب می‌شوند. شما به هنگام خرید رینگ باید برندهای معتبر را بشناسید، سایز رینگ خودروی خود را بدانید و بهترین مدلی را که با ظاهر خودرویتان همخوانی دارد را نیز انتخاب نمایید. در زمینه خرید رینگ پژو پارس اگر سوالی دارید، می‌توانید آن را از مشاورین ما در رابستون بپرسید و سپس بهترین رینگ را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری کنید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment